Coronavirus: dit moet u weten!

Via onderstaande link houden wij u graag op de hoogte van de ontwikkelingen.

Lees meer

Inschrijven standhouders

Huisregels

  • Inschrijven kan alleen via het inschrijfformulier op deze website. We accepteren geen inschrijvingen via e-mail of telefoon.
  • Voor de Senioren Beurs Breda beurs gelden een aantal afspraken. Met het inschrijven voor de beurs verklaart u akkoord te gaan met de volgende Regels:

Regels voor standhouders

Aanmelden en betaling

  • Beurs deelname kost € 325,- Ex. Btw (std. vloeroppervlakte 9 m2). Inclusief een kraam met luifel (gebruik van eigen stroomkabels en verlichting toegestaan).
  • Beurs deelname zonder kraam kost € 295,- Ex. Btw (std. vloeroppervlakte 9 m2). 
  • Uitbreiding vloeroppervlak per 3 m2 kost € 100,- Ex. Btw.                          
  • De afmeting van de kraam is 3 meter bij 80 cm. 
  • Aanmelden kan alleen via deze website. Hierna ontvangt u een bevestiging per mail.
  • I.v.m. de grote belangstelling is het raadzaam om uiterlijk in te schrijven vóór 01 mei 2020.
  • Om te voorkomen dat er teveel soortgelijke standhouders op de beurs staan behoud

Kramen en eigen stands

  • De standhouders voorzien de stands zelf van aankleding. Ook voor stoelen moeten u zelf zorgen.
  • Heliumballonnen en openvuur is niet toegestaan in de grote kerk
  • De standhouder kan ook extra grondoppervlakte huren voor een eigen stand of productpresentatie. In verband met voorschriften van de brandweer behoudt de organisatie het recht brandbaar expositiemateriaal te weigeren. 

Opbouw en einde beurs

  • Deelnemers kunnen tussen 18:00 – 20:00 uur op de avond voorafgaand aan de beursdag de stand opbouwen/inrichten.
  • Op de beursdag zelf kan ingericht worden tussen 7.30 uur en 9.30 uur.
  • Aanvoer van goederen kan alleen via de hoofdingang van de Grote Kerk (Kerkplein)
  • De auto dient na uitladen van de materialen meteen verplaatst te worden.       Tip: als u veel materialen hebt, zorg dan voor een steekkarretje.
  • Opruimen dient tussen 16.00 en 18.00 uur te gebeuren, na het einde van de beurs. Eerder opruimen is niet toegestaan. 
  • U dient zelf uw overgebleven folders, afval e.d. op te ruimen. Anders zijn wij helaas genoodzaakt om een rekening te sturen voor het afvoeren van het door u achter gelaten afval.

Betaling en kosten annuleren

Betaling dient uiterlijk te geschieden 14 dagen na inschrijving.

  • Annuleren tot 4 weken voor aanvang: restitutie gehele bedrag
  • Annuleren tot 3 weken voor aanvang: restitutie 50% van het bedrag
  • Annuleren tot 2 weken voor aanvang: restitutie 25% van het bedrag
  • Annuleren tot 1 week voor aanvang: geen restitutie

Inschrijfformulier

Naam bedrijf/organisatie*:

Naam contactpersoon*:

Correspondentie adres (straat en huisnummer)*:

Postcode/woonplaats*:

Telefoonnummer*:

Email adres*:

Branche*:

Website*:

Kraam

Aantal kramen:

Voor meer kramen, neem contact op met de organisatie.

Formaat kraam:

Ik wil de volgende (extra) aantal m2 (standaard is 9 m2)

Voor meer m2, neem contact op met de organisatie.

Voeding en/of drankproducten ter promotie

Maakt u gebruik van voeding en/of drankproducten ter promotie?*:

Opmerkingen

Heeft u nog overige opmerkingen die van belang zijn?:

Bevestiging


* Verplicht in te vullen

Bel me terug

Laat uw gegevens achter en wij bellen u binnen 1 werkdag terug.

* Verplicht in te vullen